Youfone Zakelijk wordt KPN
Zoals je misschien hebt gehoord, is Youfone in 2024 overgenomen door KPN. Dit betekent dat de Youfone-abonnementen die je bij Schülski Connect hebt, momenteel worden gemigreerd naar KPN-abonnementen binnen onze systemen. We willen je graag informeren over wat deze migratie voor jou betekent.
Wat verandert er voor jou?
Bij Schülski Connect verandert er weinig voor jou. Hieronder zetten we de belangrijkste punten op een rij:
- Wij blijven jouw mobiele aanbieder: Jouw contract, tarieven en voorwaarden blijven ongewijzigd.
- Migratie naar KPN-systemen: Je blijft je huidige SIM-kaarten gebruiken. Heb je eSIM’s? Dan sturen we je voorafgaand aan de migratie een nieuwe QR-code. Deze moet je op de migratiedatum scannen.
- Jouw abonnement blijft gelijk of verbetert: Je behoudt dezelfde prijsafspraken en minimaal dezelfde bel- en databundels. In sommige gevallen krijg je zelfs meer data of belminuten. Raadpleeg de tabel hieronder voor details over jouw nieuwe bundel. De groepsdatabundel verandert uiteraard dan ook mee.
- Nieuwe klantenportal: Je ontvangt een nieuw account voor onze vernieuwde klantenportal. Hiermee kun je, net als voorheen, jouw SIM-kaarten beheren. Heb je meerdere accounts? Laat het ons binnen een week weten als je deze graag gescheiden wilt houden.
- Migratiedatum: We informeren klanten persoonlijk over de migratiedatum. De migratiedatum verschilt per klant.
Er wordt constant gewerkt aan verbetering van het mobiele netwerk. Met supersnel internet en 4G & 5G dekking in heel Nederland zorgen we ervoor dat je altijd en overal verbonden bent. Bekijk de dekking in Nederland en vul je postcode in voor het bereik in jouw regio.
Ongestoord bellen via 4G
Dat is bellen via internet, ook wel Voice over LTE genoemd, zonder dat het je extra MB’s kost. Je belt dus nog steeds vanuit je belbundel. Voordeel is: altijd en overal bereik zowel binnen als buiten, een betere geluidskwaliteit zonder ruis en je oproep
Notificatie bij hoog verbruik
Vrezen voor onverwachte buiten-de-bundelkosten hoeft niet meer, want je hebt het zelf in de hand. Ieder individueel nummer ontvangt namelijk een waarschuwing per sms bij 80% en 100% verbruik van je tegoed. Dit geldt ook als je gebruik maakt van het delen van belminuten, sms en/of data met bijvoorbeeld collega’s